O mnie

Nazywam się Marcin Barciński. Od kilkunastu lat zajmuję się e-marketingiem. Pracowałem w domach mediowych, w agencji interaktywnej, w NK i paru innych miejscach. Od ponad 4 lat zajmuję się zawodowo programmatic.

Zaczynałem po stronie wydawcy. Moim pierwszym projektem było wdrożenie SSP w NK.pl. Nasza Klasa była pierwszym dużym serwisem internetowym w Polsce, który praktycznie w całości przeszedł na sprzedaż reklamy w modelu automatycznym.

Przez prawie 3 lata pracowałem w SMG, zarządzałem działem TAAG, czyli Technology And Activation Group. Dział zajmuje się szeroko rozumianym adtech,  w szczególności programmatic.

Od stycznia 2017 pracuję w Allegro, jestem odpowiedzialny za implementację platformy DMP oraz produkty reklamowe data-driven.

Prowadzę również szkolenia i konsultacje z zakresu programmatic, w szczególności – zarządzanie danymi i DMP.

Więcej: profil LinkedIn | kontakt: marcin@programmatic.pl

Zapraszam również na profil programmaticPL na facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *